emaeri.blogg.se

Emma Ericson

18 Juli

Kategori: Allmänt

Heej och sorry för en jätte as dålig uppdatering!
Hade jag mycket att göra som störde mitt bloggande? Nej. Har jag tröttnat/ känt mig oinspirerad till att blogga? Nej, egentligen inte. Vet inte varför jag bara struntat i den men nu ska det bli ändring på det. Back on track!
 
Kan börja med att visa en bild jag gjorde igår. Kläder i vattenfärg. Hittade en sån där typiskt kläd bild på tumblr där man lagt upp ett klädset, väldigt fint så jag måla av det.
 
 
◊ Älskade små Martens ◊
 
 
 
Hände en väldigt rolig och egoboostande grej igår. Jag sålde en av mina bilder! Faktsikt första gången jag har sålt något för riktiga pengar. Är det fult eller töntigt om jag skriver vad jag fick för den? Äh skit samma, 3000:- sålde jag den för.
 
Om det finns någon läsare där ute som är intresserad av att köpa något av mig så är det bara att skriva det i kommentarerna eller maila på [email protected].
Priserna är såklart olika från bild till bild.
xx
 
 

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Häftigt hörredu och grattis! Du har verkligen en fin och unik stil

    Svar: Tack så mycket!! Måste säga att du tar verkligen jätte fina bilder!:)
    Emma

    2013-07-20 | 13:36:26
    Bloggadress: http://mikico.blogg.se
  • Victoria säger:

    Jättefin! Och vad duktig du är, jag tycker att det är lite svårt att måla med vattenfärg :P

    Svar: Tack vad glad jag blir! Ja det är lite svårt faktiskt men jätte kul när man väl kommit in i det!Vilka underbart fina illustrationer du gör, blev helt kär!
    Emma

    2013-07-21 | 11:05:04
    Bloggadress: http://victorialjunggren.blogg.se
  • LINNEA säger:

    Åh, va kul! Grattis till försäljningen (:

    2013-07-25 | 16:34:18
    Bloggadress: http://leahboheme.blogg.se

Kommentera inlägget här: