emaeri.blogg.se

Emma Ericson

That´s the question

Kategori: Allmänt

Jag färglägger i princip aldrig mina bilder jag tycker för det mesta att det är snyggast med svartvitt, iallafall på mina bilder. Men jag har börjat testa att färglägga nu för att se vad jag egentligen tycker men jag vet inte riktigt.
När jag ser andras bilder i både svartvitt och färglagd så tycker jag oftast att den färglagda är finare.
 
Med färger..
 
 
Och så svartvit.
 
 
Nu skulle jag ju färglägga bilden så jag har inte varit särskilt noggrann med detaljer och skuggor som jag brukar vara.
Säg gärna vad ni tycker!
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Okej. Proffsutlåtande från en Dön: Den där bilden va finare svartvit. Den blev liksom föör färgglad annars. Kanske lite mattare färger o kanske inte så många olika färger ist? ;) Men det va jättefint! Du är så bra! ♥

    Svar: Ja du har rätt Döön! Jag tänkte också att det skulle vara finare med mattare färger och inte så många olika, men svartvit is forever my biggest love tänkte bara det kunde vara kul med färg nån gång, du är bäst <3
    Emma

    2013-06-19 | 18:29:09
  • Malin säger:

    Aaah, vi tänkte precis lika alltså. Good. We're good!

    Svar: We´re supah good!
    Emma

    2013-06-19 | 18:42:15

Kommentera inlägget här: